27 Kas 2013

Reign'in Enfes Kıyafetleri


Reign CW'nin son zamanlardaki en dikkat çekici dizilerinden. 
Amerikalılar dönem dizisine el atmışlar, biraz gençlik sosu verip enteresanlaştırmışlar. Gossip Girl'ün dönem dizisi versiyonu olmuş. 

Önceleri çok tuhaf gelse de alıştım ve çok sevdim bu diziyi. Kıyafetler o dönemden ayrı, şimdinin Haute Couture kıyafetleri, oyuncular çok sevimli, müzikler ise enfes olunca izlemeden duramıyorsunuz. 


İskoç kraliçesi Mary Stuart'ın hikayesi. Aslında bu dizinin işlediği kadar sevimli bir hikayesi olmasa da bakalım nasıl işleyecekler. 

Francis'e gıcık olup, TeamBash'danım :)

Bu postta Mary'nin kıyafetlerini ele alacağım. Her bölümde neler neler giymiyor ki, resmen hayran hayran izliyoruz. Adelaide Kane'i pek sevdim, çok şirin. 



Kıyafetlerin pastel renklerde olanlarını çok seviyorum 

ve bu taca aşık oldum evet :) tez zamanda yapıla!


Dizide en göze çarpan şeyler, taçlar. Gayet günümüzde kullandığımız şık taçları kullanıyorlar.















Kıyafetlerin detayları çok hoş




Bu tarz bir elbise dikmeyi planlıyorum. Yani günümüze uyarlanmış bir versiyonu olabilir. 


Veee benim aşık olduğum elbise. Hayran olmamak elde değil.




Ve yine bayıldığım iki elbisesi. Üsttekinden dikme planım oluştu. Kemerine de bayıldım ama ebayda gördüğüm bir kemer bu elbiseye muhteşem olur. 

Yani dizi güzel, insanlar hoş, tam benlik. 
Tavsiye ederim...





4 yorum:

  1. dizileri mümkün olduğunca takip etmeye çalışıyorum ama bu diziye hiç denk gelmedim, hemen izleyebileceğim bir site bulmalıyım, ayrıca kıyafetler harikaymış insanın o çağda yaşayası geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizimag'da var, ben oradan izliyorum. Kıyafetler o çağın kıyafetleri olmasa da hayran bırakıyor kendine :)
      İyi seyirler ^^

      Sil
  2. kıyafetler şahane de aksesuarlarda süpermiş :)

    YanıtlaSil
  3. Kıyafetler için izleyebilirim bu diziyi çok güzel ^^

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^