2 Kas 2013

Yağmurdan Kaçmayanların Şarkısı





Meldayı keşfim Sevil'in bloğunda yaptığı yorumlar sayesinde oldu. Onun bloğunu da sevdim sonra J.R.R Tolkien fanı olmasından mütevellit bağrıma bastım. Bloğu zaten çok hoştur, üşenmeden yazılarını noktasına virgülüne kadar okurum.

Kitabının çıkma evresini bildiğim için çok özeldi, Melda'nın güzel bir şeye imza atacağını biliyordum. Okur musun dediğinde "yooo çıkınca okuyacağım" dedim hep.

Ve çıkacağı günü iple çektim hemen elime geçsin diye netten sipariş edeyim dedim Idefix sağ olsun en son bana ulaştırdı. O Idefix ne olmuş öyle şaka gibiler.

Neyse elime geçti, bu sefer turlar bastırdı yine kaldı.

Ama sonra bir akşam yatağıma kıvrıldım ve başladım. Ireth, Estelwen, Lona, Daeron'a bağlandım. İleride kızım olursa ismini Estelwen koymaya karar verdim.

Çok güzeldi kitap, tadı kaldı, biraz daha olsa diye bir hal oldum.

Ve öyle bir ilham verdi ki, kağıt hamurundan kuzgun yaptım, ismini de Lou koydum (Lou Reed'in ruhunun ona geçtiğine inancım da tam) Benim gibi bir hayalciye böyle kitaplar yazarsanız olacağı bu tabii. 

Kitapta o kadar çok altını çizdiğim bölüm oldu ki. En sevdiğim buydu ama. Kuzgunları, kuzgun tepesini, mavi büyücü Ugmarı, darkspurları ve ejderyasıyla bir masal evreninde gibi hissettim kendimi. Hele Ireth'in kendini bulduğu odaya beni hapsedin. 

Vee en sonunda blog turumuz başladı. 3 şanslı arkadaşa bu harika kitabı YAZARDAN İMZALI bir şekilde hediye ediyoruz. Bende bile imza yok düşünün :(

Çekiliş sayfamıza gidip katılmanız yeterli olacaktır. 

Meldacığım sana bol bol şanslar dilerim. Sen hep yaz ve bizi mahrum bırakma. Yine yeni kitabını heyecanla bekliyor olacağım. İlk defa bir bloggerın kitabını bu denli çok beğendim. 

Dracarys'de bana hak verdi tabii. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^