30 Ara 2013

2014 Whislist!


Geldik Wishliste! 
Öncelikle her sene olduğu gibi PRAG! 
Çok çok çok istiyorum. Kış olsun, sevdiğim biriyle gideyim. O ortaçağ tavernaya gidelim, üstümde medieval kostümler, mavi saçlar ah ah! Bu arada kar elfi olayını sevdim. Ona da yarın geleceğim eheh

Bu sene kılıçlara taktım. Aslında kaç senedir takık durumdayım da bu sene artık tavan yaptı. En çok Anduril istiyorum. Hatta para biriktirmeye neredeyse başlıyordum, sonra kendine gel dedim. Alsam nereye asacağım? 
İleride olacak ama biraz sabır. 
Bu sene tahtalarıyla başlarım gerisi gelir. 



Neyse muhtemelen alabileceğim şeylerle devam edeyim. Hobbit için çıkan Art and Design kitaplarını deliler gibi istiyorum. İkisini de edineceğim çünkü tam benlik! 



Malum mektup alan biriyim artık öhö öhö çok sevdiğim bir mektup arkadaşım var. O yüzden bu mektup açacaklarını çok istiyorum. Ben onunla yemek bile yerim :p


Victoria Frances en sevdiğim illustratorlardan biridir.
 Onun tasarladığı Favole tarot destesini uzun zamandır istiyorum. Bu sene onuda getirir umarım. 



 Ve bu sene bol bol kitap getirsin, tepemizden aksın. 

Ve mutluluk, huzur, Aşk getirsin lütfen. 

Ve beni Prag'a götürsün LÜTFEN. 

PRAG! 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^