25 Ara 2013

Benim Mini Hobbit Evim


Yine bir Hobbit postu!
Geçen Hobbit evi pastası gördüm bundan istiyoruuum oldum doğal olarak. Sonra olur öyle bir pasta ile çıkıp gelen olsa-ki öyle bişey zor biraz- kendim dahil kimseye yedirmeyeceğimi fark ettim. 
Sonra kendimi yaparken buldum. 
Ejderha yımırtalarımdan kalan polymer clay hamurlarımdan bu minik şirin Hobbit evini inşa ettim. 
Artık ev sahibiyim! 

Bu ara D.I.Y olayını abarttım iyice. Bir post daha gelecek. 


Baya bir detay çalıştım. Bahçedeki taşlar, çitler, yapraklar falan. Başka bir şey yapmak için aldığım çim tozu tam oldu. Hatta o olmasaydı bu kadar güzel olmayacaktı sanırım. 

En güldüğüm şey ise twitterda fotoğrafını paylaştığımda bir emlak sayfasının yazdığı mentionlardı. Çok eğlendim. Ama evimi ne satar, kiraya veririm! 
O benim kıymetlimmmssss!


Bu arada Ejderha Yumurtaları ve kolyelerin çekilişi halen devam ediyor. 
Katılmadıysanız ne duruyorsunuz, geçen onların sprey verniklerini sıktım, artık sahibini bekliyorlar. 

Onun için buraya alalım sizi. 


5 yorum:

  1. süpersin sen! e dün hobbite tekrar gitti ablamlar aklıma sen ve sam geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :)
      Hobbit diyince akla bizim gelmemiz ne güzel ama ^^

      Sil
  2. hahaha kiraya verseydin ya? :D çok güzel olmuş yahu...yalnız merak ettiğim yenilir mi bu? pasta falan yazınca oraya o.O :D

    YanıtlaSil
  3. Yerim ya, nasıl da şeker bir şey bu böyle ^_^

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^