6 Ara 2013

GIVEAWAY / Sycorox Dragon Yumurtaları ve Kolyelerin Çekilişi


 Bu bloğumu 19 Ekim 2008'de açmışım. Şimdi baktım 5 yıl geçmiş, 500 küsür takipçim olmuş ki takipçilerim gerçekten hoş insanlar, yalakalık olsun diye söylemiyorum. Çoğu zaman vay be bu kişi de beni takip ediyormuş, çok hoş yaa dediklerim var aranızda.

Blogda önce yazılar vardı, lakin bir süre sonra çizimlere döndü. Sonra da kendin yap projeleri daha ağırlıklı oldu.

Şimdiye kadar hiç çekiliş yapmadan bu günlere gelmiştim, lakin 5. yıl olunca size benden bir parça olabilecek bir şeyler vermek istedim. Tabii birde yılbaşı çekilişi de olsun ayrıca istedim.

Öncelikle yumurtalara çok büyük emek harcadım, kıskanıyorum resmen kazanan kişiyi. Çok yakınlarım bilir haftalardır üzerinde çalışıyorum.

Kolyeler keza öyle.

Çoğu kereler "amaan sen elindekileri ver" diyen çok oldu ama öyle olmaz dedim. Bu yumurtalar ayrıca benimkilerden büyük. Tamamen el yapımı, benden size bir hatıra...

Bu arada bana Rafflecopter işinde yardımcı olan, aynı zamanda bloğumun tasarımcısı, Kitap Oburlarının beyni canım Gizem 'e teşekkürü borç bilirim. O olmasaydı çıkmazlardaydım. Çooook teşekkürler ^.^




Öncelikle çekiliş için en önemli gördüğüm detay, çekiliş sorusu. Bu üç kafadarın Daenerys Targaryen'in ejderhalarının  isimlerini soru kutucuğunun altına yazmanızı istiyorum. 


1 Kişiye Ejderha Yumurtaları
1 kişiye Tek Dragon Claw kolyeyi
1 kişiye de Çift Dragon Claw kolyeyi vereceğim. 

Çekiliş bugün başlayıp, 31 Aralıkta son buluyor. Yeni yılın ilk günü kazananları duyuracağım. Yurt dışından katılımlara açık değilim, üzgünüm. 

Haydi bakalım iyi şanslar ^^ 


14 yorum:

  1. Hihihoho birinç!

    Öncelikle bloğunun yeni yaşı kutlu olsun :) Ben de böyle iyi arkadaş olacağımızı hiç hayal bile etmeden seni taa ilk zamanlardan beri takip edenlerdendim ama sonradan arkadaşın olan şanslı kitleden oldum hahah. Tüm bloglarının en sıkı takipçisiyim, Tumblr'da fan'ınım, Rafların Arasından'da blogdaşınım, o yumurtaları en çok ben hak ediyorum o yüzden, lütfen şike yapalım mıııı? :))

    Efendim ejderyalarımızın adı Drogon, Viserion ve Rhaegal ^_^

    Ben şimdi sırf senin Instagram'ını takip edebilmek için kendime bomboş ama kalbim kadar temiz bir Instagram sayfası açmaya gidiyorum.

    Yeniden nice yıllara :')

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel gözüküyorlar eline sağlık valla ^_^

    YanıtlaSil
  3. inşallah kazanırııııııııııım çok güzeller ya ^____^

    YanıtlaSil
  4. Aman tanrım!!!!!! Yımırtalar <3 <3 Ejder yımırtaları!!!!! Kazananı şimdiden kıskanıyorum :3

    YanıtlaSil
  5. HARİKALAR!! Kendine yaptığında gözüm kalmıştı zaten. Çekiliş yaptığın iyi olmuş :P İstiyorum *-* Hepücüğünü istiyorum <3

    YanıtlaSil
  6. çokkkkkkkkkkkkkkkkkk güzellerr ellerine sağlıkkkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  7. Harikalar emeğine sağlık =))

    YanıtlaSil
  8. hadi bakalım, şans kime:)

    YanıtlaSil
  9. Dün aklimdan geçiyordu varya *-* harika oldu bu çekiliş

    YanıtlaSil
  10. Nasıl harika bir hediye anlatamam, el emeği göz nuru kesinlikle. Ellerine sağlık ^^

    YanıtlaSil
  11. uzaktan uzağa hasretle,aşkla bakıyordum yumurtalara.bildiğin dizidekilerin tıpkısının aynısı.emeğine sağlık. *-*

    YanıtlaSil
  12. Blogumda yeni yıl kartpostallaşma etkinliği var belki katılmak istersiniz :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^