27 Tem 2013

ARMSTREET



Ortaçağ elbiseleri manyaklığımdan dolayı bu kıyafetleri satanları takipteyim. 
Hatta benim fashion olayım bu tarz şeyler :)
Arm Street ise bunun artık YSL'i gibi bir şey. 
Kıyafetlerin hepsine salyalarım akıyor. Lakin baya tuzlu. Gerçi tuzlu diyorum ama piyasada normal fiyat. Ebayda bile neredeyse bu tarz fiyatlarla bulursunuz. 
Dikimi bile aza mal olmuyor iyi bir elbise istiyorsanız. Nereden baksanız 4 metre kumaşı gözden çıkarmanız gerekiyor. Baya uğraştırıyor. Kalıpları bulmak bir iş zaten, en sonunda kendimiz çıkardık.
Griyi bitirince şu siyahın yeşilinden yapma planına girişeceğim. Her şeyi hazır beni bekliyor. 






 Kırmızı başlıklı kız'a değişik bir bakış açısı ile yaklaşmışlar. Başlığına bayıldım :)
 Zaten Arm Street'in en beğendiğim tasarımları pelerinleri, uzun kabanları. Müthiş işler çıkarıyorlar. 

Şuna bakar mısınız? aynı Gölge ve Kemik'teki keftalar gibi olmuş. O bordürler enfes. 








En sevdiğimi ise sona sakladım. Karlar kraliçesi. Bundan istiyoruuuum! Çok güzel ya.
Dahasını merak ettiyseniz sizi sitelerine alalım. İçeride epic ne ararsan var. 

-Sycorox-

26 Tem 2013

Ortaçağdayım Dönücem!



Merhabalaaar.
Sonunda elf broşuna kavuşmuş masum Hobbitim. Buna yıllardır duran ve ne yapacağımı kestiremediğim gri kumaşla bir pelerin dikmek farz oldu :)

Son zamanlarda Robert Mapplethorpe ve Patti Smith'in çoluk çocuk zamanlarındaki sürekli bir şeyler yaratmaya çabalama durumundayım.
Birini bitirip ardından eee şimdi ne yapacağım diye aranıyorum.

Daha önce bu elf kulağı küpelerinden kalın tel ile yapmıştım lakin kablo gibi olmuştu fecaatti. Nette tabii süper yapanları var pinterest sağ olsun görüyoruz imreniyoruz.
Bu sefer ince tel ile denedim ortaya böyle bir şey çıktı. Bu deneme fena da olmadı sanırım. 

Ve bir gri kumaş daha kişiliğini bulma yolunda ilerliyor. 2 senedir bekliyordu garibim. Orta çağ elbisesi olacak.  Hiçbir yerde giyemezsem evde giyerim o denli gözümü kararttım. Lakin zor dikimi halen arka parçalarını dikmedim mesela. Çok kumaş yiyor. Bu tip elbiselerde fiks 4 metre kumaşı gözden çıkarmanız lazım. 

Bu bordürleri çok severek almıştım aşırı heyecan yapıyorum :)


Bu aralar Cass ile Venedikteyim. Nasıl bir karakter ya, geceleri mezarlıklarda gezmeler, mahsenmezarların içlerine girmeler falan. Çatlak. Yazar Victoria Frances hayranı anladık. Ben zaten bu kitabın kapağını ve Venedikte geçtiğini okuyunca hemen ayraç yaptırmıştım tam uydu. 

Ve son zamanlarda Türkiye'de beni en heyecanladıran grup Ensemble Galatia. 
Birde Ankaralılar üstüne üstlük. Tam benim tarzım ortaçağ çalıyorlar. Albümlerini almayı çok istiyorum lakin önümüzdeki iki ayda zor görünüyor yaptığım harcamalardan dolayı. Bi alan gönüllü cengaver arıyorum eheh

Aşağıya da müzik playlist şeysi ekledim, en çok sevdiğim şarkılar dinleyin hatta dinleyeyim :)

Bende böyle. 

-Sycorox-

14 Tem 2013

Mjolnir


Mjolnir'im nasıl? en değerli kolyem bu aralar. Peki ejderha küpelerim? eheheh 
Sedir kolyeme de triskele çizdim hemen. böyle celtic takılıyoruz işte. 

11 Tem 2013

Ejderha Yumurtaları


Yaz projelerimden birini bitirmiş bulunmaktayım. Ejderha yumurtalarım salonu süslüyor.  Esasen orjinale bağlı kalmayı düşünüyordum. Hatta hindistan cevizini almıştım. Ama onunla nasıl olacağı çok çetrefilli gelince başka yollar düşünüyordum ki, bu tahta yumurtalar çıktı karşıma. Evet küçükler lakin yapacağım tabak için biçilmiş kaftanlardı. O hindistan cevizi ile bir tane daha yapmayı düşünmüyor değilim. Gaza geldim :)

 Sonunda yaprak tabak buldum. Tamam seramik değil ama olsun. Ülkemizde sadece beyaz olanlar var sinir oluyorum. Derhal yaprak tabak modası başlatın, stok yapacağım.


Bizim cücüklerin yapım aşaması böyle geçti. Eğer erişte makinem olmasaydı çok zorlanırdım, yeşil hariç tüm hamurlarım sertti.  Korktuğum gibi tahtalar yanmadı gayet steril bir biçimde piştiler. Tabii kısık ateşte. Üstlerini oje ile boyadım.


Veee Fin! 
Kardeş kardeş kafa kafaya verdiler cücükler. 
Nasıl olmuş? 

9 Tem 2013

Epik Syco


Bu ara buna taktım :) Hobbit evime gidip, epik kıyafetlerimi giyiniyorum çıkarıyorum. Bayıldım ya. Birde Game Of Thrones versiyonu mevcut. Aynı zamanda Tudorlar da var. Onun için şu siteye gidin. Biliyorum eşek kadar kız olup halen böyle şeylere sarmam çok komik. Ama küçüklüğünde kağıt Şebnem bebeklerle oynayan nesiliz şunun şurasında.

Epik evrenimde yine aynı şeylerle uğraşıyorum. Yemek yapıp, kitap okuyorum eheh :)


3 Tem 2013

Ama Benim Dünyamda Olabilir!


Yaz projelerimin tüm alet edevatını toplamış bulunuyorum. İş artık full çalışmaya geldi. 

Teyzemin minnoşlar geçen bizdeydiler. Mert araba hastası velet oldu. 3,5 yaşında çocuk bütün araba markalarını ezbere biliyor. En favorisi Hundai. Ona takılıyordum aman oda hiç güzel araba değil şusu yok şurası kötü falan diye. Bana süper bir cevap verdi. 

Şöyle düşündü önce ve "Ama benim dünyamda olabilir!" dedi. oha lafa gel oldum. O lafın üstüne bir şey diyemedim, kapak oldu bana. Bir yandan da lafın güzelliğine bayıldım. 

"Benim dünyamda olabilir" 

Bu Z kuşağı über geliyor. Çok zekiler. Artık ay şöylesin böylesin diyenlere bu lafı yapıştıracağım. 
ay lav yu Mert!

Bir sürü polymer clay aldım. Aslında bunlar yetmeyecek de başlangıç olarak şimdilik aldım. Ayriyeten erişte makinesi şart. Hamurları yumuşatmak zor iş çünkü. Ve modelaj seti elzemmiş. O kadar uğraştığım şeyleri iki dakikada yapabileceğim artık. Özellikle elf kulaklarını nasıl yapacağımı düşünüyordum lakin bunlar çok yardımcı olacak. 
Ejderha yumurtalarım, Dracarys'im, kolyem, kulaklarım falan, tam düşündüğüm gibi biterlerse benden mutlusu olmaz :)

Bu arada bu sene "yazın kitap okuyamama" hastalığımı kıracağım. 

Bakalım bakalım. Buradan yaptıkça paylaşırım artık :)

2 Tem 2013

S-s-summertime Summertime Sadness


Bu aralar deli gibi taktım bu şarkıya. Hatta uzun zamandır ilk defa şarkının sözlerini ezbere biliyorum. Bazen kendi kendime tüm şarkıyı söylemiş yakalıyorum. 

Lana biz bir yanı eksik kadınların sesi oldu resmen. kalp kalp, seviyorum onu. Banane estetiklerinden, detoneliğinden. Bugün can sıkıntısından çizim yapayım dedim bu çıktı. 

I think I'll miss you forever
 Like the stars miss the sun in the morning skies 
Late is better than never 
Even if you're gone I'm gonna drive, drive