8 Oca 2014

Elf Kulağı (Sonunda!)

Ve nihayet elf kulaklarını yaptık çocuklar! Aylarca uğraştığımı, o aljinatlarla, jelatin&gliserinlerle nasıl bocaladığımı bilen bilir.Hatta bir ara odam lab. gibi olmuştu.

 Sonunda kafayı sıyırdığımı düşünüp bir ara verdim. Zaten şu hayatta edindiğim en yegane bilgi bir şeyi yapamıyorsan bir durup dinlenmek,ara vermektir. Kendi haline bırakınca olmaya başlıyor.

 Geçenlerde youtube'da elf makyajlarına bakarken şu kızımızın videosuna denk geldim. Elf kulağı yapıyordu makyajın yanında. İzleyince hemen tatbik ettim ve inanamadım!

Sen aylarca malzemelerle uğraş dur sonra bir gün sadece kağıt bant ile imal edebileceğini gör!

Aşagıda sadece kağıt bant ile deneme yaptığım kulağı görüyorsunuz. Hiç fena olmadı.


Sonra o kulağın ince ve büyük olduğunu düşünerek geliştirme olayına gittim. İstediğim kulak Half-elf kulaklarından olduğu için daha zarif, küçük bir kulak yapıp üstünü fimo hamuruyla kapladım. Ve olay makyaja kaldı, fondoten ile önce boyadım sonra pudralayıp, allık ile geçtim. Böylelikle teninizle birebir kulağa sahip oluyorsunuz. 

En güzel kısmı ise yapıştırma derdinizin olmayışı. Kağıt bant o görevi hakkıyla yerine getiriyor. 

Erime, düşme olayı yok, baya kulağınızda duruyor. Mesela ben bununla Hobbite gideceğim Aralıkta :) 
Her ne kadar Tauriel'i sevmesem de onun kostümü çok hoşuma gidiyor muhtemelen o kostümle giderim. 

Dün tipim çok uyuz ve uykulu olduğu için siyah peruğumu takıp poz verdim, ışık sorunum da olduğu için avize altında Tauriel'in ışımasına yakın bir hal haline geldim :)

Bu teknikle istediğiniz büyüklükte baya baya kulak yapılabilir Satyr kulağı düşünüyorum birde bakalım bakalım :)


Hatta kulağımı gören fotoğrafçı bir arkadaşım çekim bile teklif etti sevindim ya, dış mekan elf çekimleri çok hoş olur. 

Şimdi aklımda elf tacı projesi var, onu düzelteyim derken bozmuştum, bir yöntem buldum olursa süper olacak 

Haydi bakalım :)

10 yorum:

  1. Mükemmel yaaa O____o Kişiye özel olmasa sen bunun imalatına başla ilk müşterin olurum derdim ama ;_; Çok güzel durmuş. Fotolarını bekliyoruz efenim :3

    YanıtlaSil
  2. ayy her ne kadar kız korkutucu olsa da o kulaklar çok çok iyi harika hatta. Hala şaşırıyorum kağıt bantla olduğuna :D Sana da çok çok yakışmış. Fotoğrafları bekliyyorum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kız direkt korkutuyor ama nasıl değişmiş değil mi? :)
      ben kağıt bantla yaptığını görnce baya şok olmuştum aaa nasıl ya diyerekten :)

      Sil
  3. Çok iyi olmuş *_* Özellikle half-elf olanına bayıldım. Fotoğrafları ve elf tacı projesini de merakla beklemekteyim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. half-elf en uğraştığım şeydi sonunda başardım huuuf :)

      gelecek fotoğraflar kaming suuun ^^

      Sil
  4. Hii ! Çok güzel olmuş hemde çok kolay bir yöntemmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, nasıl kolay oldu şaşırdım ya :)

      Sil
  5. senden kurtulmasına imkan yoktu zaten elf kulakçığının sycocuuum harika olmuşşş^^...evet evet evet elf çekimiii isteriiizzz^^ <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım benim ^^

      gelecek onlar bende çok heyecanlıyım o çekimler için :)

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^