25 Şub 2014

Demir Kral



Geçenlerde Demir Kral blog turumuz vardı, kitap çok güzeldi periler diyarında gezinmek harikaydı tam benim tarzımdı yani. Şeyda kitabın kapağındaki kızla böyle fotoğraf çekince aynı oldu. 
Ben ise şaka gibi YİN-YANG oldum agdgd kızın yanında neredeyse zenciyim :))

Kitap perilerle dolu olunca peri ışıklarım ve minik peri kızımla konsept yapmadan edemedim. 
Ama sana halen kızgınım Meghan! sivri kulakların çıkınca nefret ettiğin için. Ben yapmaya uğraşayım sen havalara gir! 

burada kitapla ilgili kritiğim var, tavsiye ederim efenim :)

6 yorum:

  1. Mavi saçların ve bu fotoğrafın nasıl güzel... Blog kitap turlarına katılmayı çok isterdim fakat okumak konusunda güvenemiyorum kendime zamansızlıktan ya da zamanımı başka şeylere ayırmaktan dolayı :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Offf görünce ifademi görsen kopardın. :))) Kapağa senin yüzünü koysalar daha iyiydi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheheh :))
      Valla bir kitap kapağı yüzü olmayı çok istiyorum :))

      Sil
    2. Tamam ilerde, Ruhsuz Atmaca'yı kitaplaştırırsam bu dediğin aklıma gelecek. Senden bir Atmaca kadın yaratırım artık, muazzam kapak olur. :))

      Sil
    3. eheheh güzel olur :))

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^