20 Şub 2014

Kan Giyinmiş Kız







































Dün biten blog turumuz Anna Kan Giyinmiş Kız'dı. Ben Anna'dan çok etkilendim arkadaşlar. Keşke cosplayini yapabilseydim diye kitap bitince Zeynebi darladım. Şimdi de bunu mu kafana taktın? dedi. Evet!
Yere batsın dombililik tam Anna olacaktım ya. Saçlar müsait upuzun simsiyah işte! Bu arada evet siyah saçlıyım yaklaşık 5 senedir boyamıyorum boya diye çıldrınca peruklarım imdadıma yetişiyor. Mavi olanı neredeyse herkes kendi saçım sanıyordu. Değil diyince bu zamandır kandırmışsın dediler. E yuh yani sorunca söylüyorum zaten.

Ama ben yine de yapacağım Anna'yı. Diyetim güzel gidiyor zaten iki aydır da spora gidiyorum. E artık veremezsem elimden gelen başka şey kalmıyor artık! Ondan sonra bir beyaz elbise dikip, üstünü fake kan ile mundar edip Anna olacağım!

Anna olamıyorsam çizerim diyip gecenin iki buçuğunda deli gibi çizerken arka fonda Cemre sayesinde tanıştığım günlerdir öle bayıla dinlediğim Nada'nın Medusa şarkısı çalıyordu ve kitaba Anna'ya nasıl gitti ya! Sanki onun için yazılmış!

Ya ben bu kitaplardan niye bu kadar etkileniyorum kazık kadar kız oldum halen öyle! İlla bir etkisi altında kalacağım. Spora giderken Zeynebe anlatıyorum ya işte Anna'ya şöyle olmuş yazık ya ama korkuttu beni rüyama girdi falan diye. Garibim alıştı artık tuhaf hallerime :))

Bloglarıma yazılacak çok post birikti ya ben niye günü gününe yazan biri olamıyorum heyhat! neyse arayı kapatacağım söz :)

1 yorum:

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^