23 Şub 2014

Melekler, Baykuş ve Kız Kulesi


Bu postta seramik hamuru ile yaptıklarıma yer vereyim. Geçe haftalarda Bim'e Polisan'ın seramik hamurları geldi. Hemde çok çok uygun fiyattalardı kaçırmadım paket paket alıp stokladım. Malum bir delirme anında elimin altında hazır olsun dedim. Bu seramik hamurunu yapa yapa keşfediyorum. Ve Polisanınkiler süperler tavsiye ederim şiddetle. Bir kere çok rahat şekil veriliyorlar. 


Önce Obur baykuş yapayım dedim, daha yaptığım haliyle duruyor o günden beridir elimi sürmedim niyeyse. 
Bu kalbi elinde tutan ablanın kafası düştü onu tekrar yapmam gerek :)

Melekler en sevdiğim figürler olduğu için en çok onları çalışacağım sanırım. 



Veee en sevdiğim bu melek kanatlı tealight mumluk oldu. Onu hep istiyordum, bir gün estiler hamurla yapayım bir deneyeyim dedim bu çıktı. En mutlu olduğum şey annem yaptıklarımı salonda sergiliyor. Yumurtalarım orta sehpada, bu mumluk yine oralarda. Hoşuna gidiyor ya. Ama meleği istemedi mesela, çok ıvır zıvır geldi herhalde asfdhsgsgdg 


Ve en son olarak doğum günümde kız kulesi yaptık, evet doğum günüm geçti post yazmayı da unuttum neyse artık :) 

Doğum günümde bu 3D puzzle'a uğraştık. Hayır bana hediye değil, Zeynep'e almıştık, oda ben yapamam bunu nolur beraber yapalım dedim giriştik. Önceleri yapacağımıza inancım 0'dı. Ama yaptık hatta çok aşırı eğlendik. Eğer böyle yapılara falan ilginiz varsa tavsiye ederim çok çok eğlenceli. Bazı yerlerde bırakıp deli gibi güldük. O ırıspı balkon var ya o ırıspı balkon asdgdg. O balkonu yaparken çileden çıktım. En sonunda "offf ya ne ırıspı balkonmuş! kaltak ya!!!" demişim. Zey tabii yerlerde ahahah
Sonunda ama biz galip geldik yaptık başardık, Zeynep muradına erdi. 
Bende yine bu yaşım süresince DIY procesi yapıp duracağım belli oldu :)



Bakalım bu sene dolu dolu projeleri hayata geçiririm umarım ^^

2 yorum:

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^