22 Mar 2014

Blessed Ostara


Karanlık, kış gibi bile olmayan kışı geride bıraktık. Halen karanlık günler yaşasak bile, baharı, ekinoksu, nevruzu, Ostara'yı kutlamayı istedim. 

Ejder yumurtalarımın yanına Peter Rabbit'i de aldım. 

Benim altarım sofram oluyor aslında. Sevdiğim yiyecekleri yapıp, mutlu müzikler dinliyorum. Bereketli olduğuna inanıyorum ki oluyor. Bu ritüelleri yaptık yapalı evimizden bereket eksik olmuyor. 


Eve aksesuar alırken mutlaka doğa esintileri olan şeyler almaya çalışıyorum. Hani ormanımız yok, yaşadığımız yerde doğa esintisi hiçbir şey yok bari evde olsun diyorum. 

Bu baharın huzurlu mutlu olmasını dilerim... Artık ne kadar olursa. 


Aslında başka bir şekilde çekim yapacaktım baharla alakalı sonra Floki olayım dedim. Vikings'teki en sevdiğim karaker kendisi. Ve tabii ciddi bir Gustaf Skarsgard hayranı olma yolunda ilerliyorum. 


Baharınızın mükemmel geçmesini dilerim...

Kutlu olsun ^^ 

6 yorum:

  1. Umarım baharımızı bereketli ve mükemmel geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım bu kara günler geçer bahar gibi bahar yaşarız ^^

      Sil
  2. yine süper bi sofra^^...kesinlikle bu sofralarındaki ruhun gerçekten işe yaradığını düşünüyorum...bi ekinoks kızı olarak ben de seneye böle kutliciim mutlaka :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kutla Valkim festival gibi donat her yeri hatta, doğum günün nede olsa <3

      Sil
  3. daha güzel aydınlık günlerimiz olur umarım!!
    Peter Rabbit'in bi filmi vardı Miss Potter mutlaka izlemişsindir akşam tekrar izleyeceğim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım, hepimize güzel günler gelsin artık, yetti.
      o filmi bilmez miyim, bayılıyorum ya :))

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^