2 Mar 2014

Fairytale A True Story



Masallara inanır mısınız? Perilere, elflere, ejderhalara, tek boynuzlu atlara? 
Bu saçma sapan rezil dünyadan her nefret ettiğimde inanmayı seçiyorum ben. 
O diyarlara kaçıyorum Orta Dünyaya sığınıyorum. Çünkü orada bile bu denli kötülük yok. 
Bu insanların yanında Sauron sevimli cici bişey kalıyor. 


Çok sevdiğim bir film var Fairytale A True Story diye. Kaç kere izledim bilmiyorum. Perileri gören iki küçük kızın hikayesi. Burada çizim de yapmıştım onlardan ilham alıp. Çok sevimli bir filmdir tavsiye ederim. 

Eğer birisi bana Perilere inanır mısın? dese evet derim. 
Öyle sorular soruluyormuş sonra gelsin psikologlar asgdg 

Ama gerçek hayat katlanılmayacak kadar ağır gelmeye başladığında, hayal dünyasına sığınmanın neresi anormal? 

İyi Pazarlar ^^ 




3 yorum:

  1. Deniz kızlarının ve ejderhaların bir dönem yaşamış olduklarına ve bu yüzden her yörenin mitolojisinde var olduklarına, dünyadışı yaşama, cinlerin var olduğu bir boyutun gerçek olduğuna ve reenkarnasyona inanıyorum :3 "Ay çok banal, yıl olmuş 2014, bilime inanın, bunlar çok saçma, tek yol ateizm..." diyenlere de kafayı spiritüalizmle bozan "Evrene pozitif enerji gönderince her şey olur..."culara da, astroloji çılgınlarına da götümle gülüyorum ama fantastik dünyalara biraz olsun meraklı olup da gerçek hayatta bunlara inanmayı külliyen reddedenler de bir garip.

    YanıtlaSil
  2. aynende öyle gerçek dünyadan kaçmanın özellikle bu aralar en güzel yanı sanırım : )

    YanıtlaSil
  3. Biz hayalperestlerin bütün sevimliliklere aşık olmalarının, mitolojik, inanılması güç varlıklara inanmalarının ve kitaplarda, filmlerde yaşamalarının (sığınmalarının) tek sebebi bu kapkara gerçeklikten kaçmak değil de nedir ki zaten?
    Dediğin gibi yaşadığımız dünyadaki kötülük hiçbir öyküde, masalda hatta kabusta bile yok. Bu dünyada sevgi yok, mutluluk yok, adalet, güzellik, insanlık yok.
    Bence bizim gibi yaşamak çok güzel. Kimin ne dediği umurumda bile değil ama ben gerçeklikten kaçarak yaşamayı çok seviyorum. Hayal dünyam bana yeter, gerçek dünya onların olsun :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^