21 Nis 2014

"i’m no man! you look upon a woman!"



Merhaba, Ortadünya evrenindeki sevdiğim şeyleri çizmeye başladım yine. 

Özellikle Kılıçlar! 
Eowyn'in Angmar'ı hışımla "Ben Erkek Değilim" diyerek öldürdüğü kılıcını çizmesem olmazdı. Rohan kılıçları zaten çok haşmetli ve zarif baya uğraştırdı. Ama çok güzel. Kesinlikle istiyorum! 

Ve tabii Anduril. Batının alevi. 

"Ben Anduril, Narsil'den dovulen, Elendil'in kilici. Mordor'un koleleri kacacak onumden."


Birde canım Faramir'i çizmeye çalışıyorum ama onu daha bitiremedim. Erkek çizimlerinde çok iyi olmadığımdan dolayı pek parlak bir çizim olmadı. 


2 yorum:

  1. Ben hepsine de bayıldım, ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller! O sahneyi hatırladım tekrar nasıl hayran olmuştum Eowyn'e.

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^