17 Nis 2014

Loreal Preference Wild Ombre Kit #1



Merhabalar, mavi saçlarımla arzı endam etmediğim bir postla karşınızdayım hihi. O mavi saçlar peruk tabii, ama o kadar doğal ki çok seviyorum onları

Benim normal saçlarım çok koyu kestanedir siyaha yakın, uzun zamandır neredeyse bir dört senedir boya yüzü görmediler. Bende ondan dolayı bide maviye doğru açayım diye Loreal'in bu ombre kitinden aldım Gratis'in kadınlar günü indiriminden.

Üç tane seçenek var, saçıma uygun olanı alıp işe giriştim. Öncelikle bunu elde edinceye kadar baya bir saat uğraştım.

Kutunun içinde herşeyi mevcut, tarağı ile yapmak istediğiniz yere uyguluyorsunuz. Bu tip bir renk elde etmek istiyorsanız hemen sürüp beklettiğinizde olmuyor. O ilk yapışta biraz açılıyor. Sonra ben istediğim renge ulaşıncaya kadar baktım olmamışsa tekrar boyayıp bekledim. O yüzden kutu ile aynı oldu.

Yani bir seferde bu rengi elde etmedim. Boya saçıma defalarca uygulamama rağmen tam yetti hatta biraz arttı bile diyebilirim.

Saçım yıprandı mı, biraz yapıransa da onu dert etmedim zaten kestirmeyi düşündüğüm için ufak bir ucundan alma durumu oldu.

Sonra herkes çok beğendi falan ama ben halen aradan neredeyse 1 ay geçmiş olmasına rağmen sevemedim. Hiç tarzım değil maalesef. Uçları biraz daha açıp manic panic'in mavileriyle buluşturmak istiyorum artık. Muhtemelen ombre olacak.

Şahsen kahverengi saçı seviyorsanız bence güzel bir kit, yapımı çok zor değil saçlarınızı önünüze alıp kendi kendinize yapıyorsunuz, sadece oyalıyor.

Bakalım mavi saçlarıma ben ne zaman kavuşacağım hihi ^^ 

Bide Vikings'in başlamasından gaz alıp Floki makyajı yapmıştım kendime, seri katil bakışımı da attım tamamım :)

3 yorum:

  1. daha dün kuaförde ben de ombre yaptırdım. saatlerim geçti. tek renge
    bile boyayamam kendim. nasıl sen başardın valla bravo. bu halin çok güzel olmuş bence. biraz böyle kullan derim..

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Hmmm yani tekrar tekrar boyamak lazım ha =/ Kötüymüş o. Ben de denemek istiyorum. Acep önce saçımı komple mi boyasam biraz rengini açmak için? (kendi kendine konuşuyor)
    Teşekkürler post için *-* Not: Fotoyu çekmeden önce kimin canını aldın, söyle =P

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^