28 May 2014

İksirler

Gerçek dünya o kadar karanlık ve berbat ki, masal dünyasına kaçtım artık iyice. 
Bunları yaparken o kadar eğleniyorum, mutlu oluyorum, küçücük şişeler mutlu eder mi diye sormayın, ediyorlar. 
Sanırım iyi saracağım bunlara, Öyle görünüyor. Ve dinlemeniz için güzel şarkılar bırakıyorum hihi.

Paralel evrenimde Deniz Kızları, Periler, Tek Boynuzlu Atlar, Smaug ve daha neler neler var.

Bu iksirleri alıp geldim.




Deniz Kızının gözyaşları. 
Rivayete göre kalp kırıklarını düzeltiyormuş. Benim öyle çok ki. Dünyanızda olan tüm deniz kızları toplanıp ağlasa anca geçer dedim. Kıyamadılar verdiler. 

. Tek Boynuzlu Atın kanı ve boynuzu. Ölümsüzlüğü getirir. Bunu kullanmayı düşünmüyorum. 
Ama çok güzel değil mi? 
Smaug'un nefesi. Bunu kimin üstünde kullanacağım açık. 


Ve Hayaller. 
O kadar çok hayalim var, bunu kullanmalıyım. 
Prag'a gitmek, gerçek bir aşk yaşamak -bu yaşıma geldim ve hiç yaşamadım- 
Beyaz yada siyah bir kedimin olması  (ismi hazır)
Benim öyle über hayallerim yok. Kendim gibi minik bir hayatım var. Bunlar olsun yeter. 


Sizin hayatınız da böyle masal gibi geçsin ^^

Sevgiler...

3 yorum:

  1. Çooooooooook güzeller :3 Müziğe ayrı, şişeciklere ayrı bayıldım :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim <3
      Müziği bende çok sevdim, saatlerdir dinliyorum :)

      Sil
  2. biraz deniz kızının gözyaşlarına biraz hayallere benim de ihtiyacım var. bayıldım şişeler bayıldımmm :))

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^