30 May 2014

Masal Gibi Saçlar


Fae Magazine'nin bu saç paylaşımını görünce şimdiye kadar beğendiğim sevdiğim saçları bir derleyeyim dedim. 
Benim tarzım saç salınmış ya da hafif toplanmış, çiçekli taçlarla yada elf taçlarıyla, örgülerle bezeli ortaçağ modeli saçlar. 

Bunlar nette gezerken en beğendiğim masalsı bulduğum saç modelleri. 
Siz hangisini çok beğendiniz?




Bu örgüye bir süredir bitmekteyim. Ama nasıl yaptıracağım orası şüpheli 

Ve bu saç! Örgü tutorial'ini de gördüm ama kim örer işte orası yine şüpheli!


Bu kadın çok güzel taçlar yapıyor. Sanat eseri gibiler. Özellikle kır düğünleri için harika oluyor. Bir sonra fotoğraf yine ondan. 



Saçın örgüsü çok hoş bu daha örülebilir kıvamda. Kelebekler farklılaştırmış. 





Son zamanlarda bu tarz yarı saçlara karıştılırılmış rastalar çok hoşuma gidiyor. Elde olan ıvır zıvır postişlerle yapılabilir. 




Taç ne güzel olmuş değil mi? Deniz Kızı havası vermiş hehe

Bu taç da son zamanlarda olan favorim. Yapmaya çalışıyorum, bakalım nasıl olacak. Ünlü şarkıcı Kerli takmış çok da yakıştırmış saçıyla. Almak isteyenler için tık tık


Ve en sona Khaleesimizin saçlarına yer verdim. Onun saçları hepimize ilham veriyor. Her sezonda da bir değişikleşiyor. 

En sevdiğim bu iki model. 




Sizde yapmayı isterseniz bu saçları pinterestte ve youtube'da tutorial'ları veriliyor. 


Sevgiler ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^