7 Haz 2014

Melekler, Periler




Kaç zamandır evde bir melek, peri köşesi oluşturmak istiyordum. Önce melek kanatlı mumluğu yapmıştım, sonra minik bir peri mumluk edindim. 
Anneler gününü fırsat bilip uzun zamandır Şık Düğme'de gördüğüm polyester Art Nouveau objeyi alıp boyayıp, sırtına tüyler ekleyip meleğimsi, su perisi gibi kızcağızı yaptım. 

Böyle küçük gibi görünüyor ama baya büyük. Özellikle bunu inci beyazı ile boyayıp, çok hafif yok denecek gibi bir renklendirme yaptım. Çok abartı renkleri sevmiyorum ben. İnci beyazı favorimiz.  



 Uzun zamandır bu uyuyan melekleri görüyordum, kanatları falan hoşuma gidiyordu ama altın renkli olması, meleğin yüzünün aşırı makyajlı olması -kısaca renkli oluşu- hiç hoşuma gitmiyordu. Sonra dedim ben bunu alıp boyayayım. 

Yine inci beyazı oldu. 



Böylelikle melek ve peri köşem tamamlandı. 
Ben bunları yaparken annem de boş durmuyordu. Salon resmen bir ara atolye olmuştu.
 Çok şık şeyler yaptı, içim gidiyor bende istiyorum diyip duruyorum.
 Onlar için bloğuna uğrayın derim. 




Peki bir dilek dilemeye ne dersiniz?

Benimki belli. 
Prag! 

3 yorum:

  1. Bu güzellik bana anneler günü hediyesiydi ...Bitanem çok teşekkür ederim .Baktıkça seni hatırlatıyor bana seni seviyorum bitanem kendimi özel hissettim...Kucak dolusu öpüldünüz..

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^