12 Tem 2014

Melek Postası




Yarın Dolunay. 
Bu sefer farklı bir ritüel yapmayı planlıyorum. 
Melek postası atacağım her ay döneminde. Malum dolunay'da bırakmak istediklerimiz, bağımlılıklarımız, negatifler için çalışma yaparız. Dolunay'ın enerjisi ile dönüşür. 
Bende meleklerle bu dolunay bağımlılık çalışması üzerinden bir mektup yazacağım. Negatif gördüğüm, şifalanmasını istediğim yönlerimi dönüştürmek için enerji, güç ve dayanıklılık isteyeceğim. 

Peki bu melek postası nedir?
Dileklerinizi melekler aracılığı ile isteyebiliriz. Bunun için onlara mektup yazmak yıllardır yapılan şeydir. 
Bunu yapmadan önce dileğiniz nedir diye kapsamlıca düşünmelisiniz. Herkese hayırlı olacak şekilde onlardan isteseniz şayet dileğiniz yerine gelebilir. 
Eğer sonunda olmuyorsa bu sizin yaşamınıza uygun değil yada zamanı değildir muhtemelen. 

Nasıl yapılır peki?

Temiz bir kağıt alıp ilgili meleklere -koruyucu meleğiniz de olur- dileğinizi ayrıntılarıyla yazın. Sonra bir zarfın içine koyup açık pencere kenarına, balkona koyun. Ve bunu 7 gece üst üste tekrarlayın. 

Sonra mektubu alın, atmayın ve saklayın. Dileğiniz olduğunda teşekkür mektubu yazabilirsiniz. 

Dileğiniz olmuyorsa üstelemeyin, inatla tekrar tekrar yazmayın. 

Evet çılgınca gelebilir bu yöntem. Ama bu, dilekleri üzerinde düşünme, onu dilemek ve istemek üzerinde çok sevimli bir yöntemdir, yapmak bir şey kaybettirmez, aynı zamanda pozitif bir ruh haline girersiniz. 

Birde evimizde melek köşesi yapmak da olumlu enerji getiriyor. Ben yeni Melek Günlüğü ve kalemi yaptım. Oraya sevdiğim, beni mutlu eden meleksi objeleri koydum. 


                         Haydi bu dolunayda meleklerimize mektup yazalım ne dersiniz? 

8 yorum:

  1. Şu büyülü ve kimseden etkilenmeyen, kendi halinde dünyana öyle hayranım ki...
    Kelimelerle tarif etmem çok zor.
    Hep kendimi farklı görür, toplumdan soyutlanmış şekilde yaşarım fakat yine de şöyle korunaklı bir dünya kuramadığımı görüyorum sana baktıkça :)

    İlhamımsın, idolümsün, olmak istediğim dünyadasın ♥
    Ve diğer bütün işlerin gibi melek postası için hazırladığın defter de harika görünüyor.

    Keşke önceden haberim olsaydı da içten bir mektup yazabilseydim ben de. İnanıp inanmamaktan öte dediğin gibi pozitif bir ruh halini çağırmakla ilgili bu durum. Bir dahakine umuyorum yazabilirim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy gözlerim doldu Pontiii, çok teşekkür ederim güzel sözlerin için ♥

      Valla Valki'nin de dediği gibi şu kapkara dünyada kendimize aydınlık yaratmaya, renklendirmeye çalışıyoruz. Yoksa aklımızı çoktan yitirirdik.

      Aslında dolunay bugün, ben daha yazmadım, yani kaçırmadın gün içinde yazıp akşam balkona yada açık pencere kenarına bırakabilirsin ^^

      Sil
    2. Zaten Valkimle sen ne söyleseniz ben söyledim zannediyor, ne yapsanız koşa koşa yapmak istiyorum.
      Ben de bir ara benzer bir cümle kurmuştum. Böyle olmasak, bu kadar duygusal insanlar olarak bu dünyanın gerçekliğine katlanamazdık diye.
      Hep böyle kalalım ♥ :)

      Sil
    3. Derya tam da hislerime tercüman olmuşsun! Gamze için bende aynı şeyleri söylemek istiyordum okuyunca gülümsedim. Tarzını ,yazdıklarını , okuduklarını ve kendi dünyasını öyle güzel yaşıyor ve anlatıyor ki! Esas olanda bu zaten kendin gibi olabilmek.

      Keşke bende önce okusaymışım ve bir mektupta ben yazsaymışım...
      Ama ilk fırsatta yapıcam...

      Sil
    4. İkinize de bol kalpler <3
      Yakında dolunay geliyor yapabilirsin o zaman ^^

      Sil
  2. Çok ilginç bir dilek yontemi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok hoş bir enerji veriyor :)

      Sil
  3. Bırkmak istediklerimizi yazıp balkona astık şimdi aylanma zamanı her gece ay enerjisinde yıkanıyor her sabahta güneşin enerjisinde artık ne oluruz bilmiyorum...

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^