8 Tem 2014

The Vampire Diaries Vampire Blood / Vervain Kit

       


Merhaba, uzun zamandır yani bu şişeleri bulduğumdan beridir bu konsepti yapmak istiyordum. 
The Vampire Diaries sevdiğim dizilerdendir. Lakin Elena vampir olduğunda sıkmıştı beni bıraktım. 
Bu konsepti yapmışken hazır, devam edeyim :)

Konsepte başlamadan Elena'nın meşhur Stephen'ın verdiği Vervain/ Mine çiçeği kolyesini aldım. 
Kolye çok ilgimi çekmiyordu önceleri yalan yok, ama gelince bayıldım, çok beğendim Katherine'in kolyesini de almaya karar verdim :)

Kolyeyi Ebay'dan aldım, içi mıktanıslı olduğu için mineleri yerleştirdim ehehe korunmak gerek. 
Sıra True Blood'da :)


Ve buraya sevdiğim The Vampire Diaries şarkılarından Goldfrapp imzalı We Radiate'ı eklemeden duramadım. Ben gideyim de kaldığım yerden devam edeyim, bakalım Elena nasıl insanlığını kapatacak? 

Bol vampirli kanlı günler ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^