10 Tem 2014

Unicorn Circlets

No one is too old for Fairytales


Bu dünyanın sinir bozuculuğundan, masalsı olan her şeye kaçtığımı söylemiştim değil mi?
Bulunduğum yerde ne kadar zor da olsa, deniz kızlarıyla şarkı söylüyor, Unicornlar ile içli dışlı takılıyorum. Tabii bir yandan da boynuzlarını kıskanıyorum :)  


Kıskançlık öyle tavan yaptı ki en sonunda bende olurum bir Unicorn dedim. 
Esasen Firefly Path'dan ilham aldım. 
O Unicorn taçlarına dibim düştü, alabilir miyim acaba dedim, maşallah tuzlu geldi. 
Kendim yapmaya kalktım doğal olarak eheh. 

Önce çalışırken rahatlık olsun diye peruk mankeni aldım ki, süper oldu. 
Tanıştırayım Şükü olur kendisi. 
Boynu kırık gelmişti model hamuru ile ameliyat etmem gerekti. Şimdi afiyeti yerinde. 

Defalarca incelemiştim nasıl yapmışlar diye ona göre malzemeler aldım. Ama yine de birleştirirken çok sorun yaşadım, kafaya geçirirken 374785 kere koptu. En sonunda olmayacak herhalde derken Patex imdadıma yetişti. 
Muhteşem bir yapıştırıcı. Nalburlardan 8 liraya alıyorsunuz, bir yapıştırıcı, bir de sprey. 
Yapıştırıcıyı sürüp anında yapıştıracağınız yere spreyi sıkıp birleştirince anında japon gibi sabitliyor. Ama dikkat edin elinizi birbirine yapıştırma riski var, ben bir iki kere kıl payı kurtuldum. 
Tacı yapıp, pateks ile birleştirme yerlerini sabitledim. Veee sağlam bir şekilde kopmadan bitirebildim. 


Ben şahsen çok sevdim, tam istediğim gibi oldu. 
Yapabileceğimden emin değildim ama beklediğimden bile fazla oldu. 
Esasen Unicorn boynuzunu yapmaya ilk olarak Ejderha Cadı'yı okurken kafama koymuştum. Camille cosplayi yaparsam elimde kocaman bir Unicorn boynuz olacak diye düşünmüştüm. 
Sonra Idhun'u okudum iyice bir pekişti bu merak ve sonra bu hale geldim :)


Bu detayları. Ucundaki boncuk için birkaç tane almıştım ama hiçbiri güzel olmadı. 
Ne yapsam ne yapsam derken, zamannında pazardan 1 liraya aldığım ve hiç takmadığım küpelerim ortaya çıktı mucizevi bir şekilde. Mavilerdi oje ile boyadım :)


Beyazla kalır mıydım? Siyah yapmasam olmazdı. 
Siyah Unicornlar da çok haşmetli oluyorlar, bide siyah bir tişört alacağım Unicornlu, ona uydurayım dedim. Şu sıcaklar bir geçsin, kışa artık kostümleri ve makyalarıyla birlikte bir fotoğraf çekimi yaparım kendimce. Sıcaklarda kolumu kaldıracak halim olmuyor bide, makyaj hooop akar, peruk bunaltır offf 


Sihirli günler dilerim ^^



3 yorum:

  1. Merhabaa uzun zamandır beğenerek blogunu takip ediyorum:) belki görmüşsüdür bilmiyorum ama bunu görünce aklıma sen geldin.Görmediysen de ilham kaynağı olur :) sevgiler http://jadedexistence.deviantart.com/art/Polymer-Dragon-Tutorial-88605510

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^
      Görmedim bunu ama buna benzer youtube'dan bir yapım videosu bulmuştum bir ara, yapmayı deneyip yarıda bıraktım.
      Bırakmasam güzel olacaktı, onu bulayım ben eheh tekrar teşekkürler :))

      Sil
  2. yaa sen inanılmaz yeteneklisin gamzeeemmm bayılıyorum düş dünyana da yeteneğinle yarattığın her sihirli objeye deeee :* <3

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^