11 Ağu 2014

Monster Sycorox



Geçenlerde dolanırken küçük bir dükkanda bu bebeği gördüm!

Şaşırdım açıkçası hihihi bebeğimi yapmışlar diye :)

Kıyafeti pembeliydi, kumaş boyası ile boyayınca tam oldu. Evet kazık kadar kız olup halen bebek alıyorum. Yaşıtlarım kınalarında giyecekleri Hürrem kıyafeti peşindeyken benim bebek alıyor olmamı açıklayın ateyizler!

Hüso ile çok iyi anlaştılar ^^

Prag ile olan küçük cep kitabı aldım. Çok bişey beklemiyordum ama harikaymış!
Her şey var, hatta bilmediğim şeyleri öğrendim. Daha bir ton kitap alacağım Prag ile ilgili çünkü manyak olmak bunu gerektiriyor eheheh


Aynı zamanda geçenlerde şunu, bunu nasıl yaptın sorularınız için Ask.fm açtım. Ama kimse sormuyor hayal kırıklılığına uğradım kapatabilirim de :))

Neyse linkini vereyim sormak isteyene cevaplarım sonsuz eheheh buraya gelin


3 yorum:

  1. Resimde dikkatimi ilk ceken sibumi kitabi oldu.. algida seçicilik boyle bisi :-p
    Ve neden prag??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu halen okumadım :))

      Prag şu nedenle; şehrin sanatsal yapısına hayranım. Hele kışın masal ülkesi gibi oluyor. Aynı zamanda Kafka'dan dolayı da Prag diyebilirim :))

      Sil
  2. gerçekten sen gibi bir bebek, nasıl da bulmuşun. ask.fm diye birşey mi varmış
    valla yeni öğrendim :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^