28 Eyl 2014

Cadı Evleri [Practical Magic]


Merhaba yeni bir köşe yapıyorum artık. 
Cadılı film ve dizilere bayılıyorum malumunuz. Oradaki evler için ise ayrı bir sevgi besliyorum. Onun için sevdiğim film ve dizilerin evlerini irdeleyeceğim ara ara. Aslında sadece cadı ile de sınırlamayalım sevdiğim evlerin dekorasyonunu vereyim. 

İlk olarak çok sevdiğim Practical Magic filmi ile başlıyorum. 
Sandra Bullock ve Nicole Kidmanlı film çok sevimlidir. Eve ayrı bir hayranım. Soundtracikine ayrı. 
Konusu Sally ve Gillian Owenslar bir cadı ailesinden geliyorlar. Yıllar önce büyük büyük büyükannelerinin yaptığı bir lanet sonucunda ailenin kadınlarının aşık oldukları adamlar bir şekilde ölüyor. Kızkardeşlerin babaları ve anneleri ölünce çılgın teyzelerinin yanına taşınıyorlar. 
İşte bugünkü bahsim o süper ev :)

Sandra Bullock ve Nicole Kidman'ın en muhteşem oldukları zaman bu film. İkisini de çok seviyorum burada. Aynı zamanda Evan Rachel Wood'un çocukluk halini de görebiliriz. Er'daki Dr. Luka Kovac'da psikopat erkek arkadaş rolünde. 
Bugün tekrar izledik ve baya unutmuşum filmi. Yine çok severek izledim ehehe :)




Victorian tarzı bu evin baya bir fanatiği var mesela bir çılgın Şöyle maketini yapmış. 









İksir Odası
Tam benlik mekan olduğunu söylemeden geçemiyorum :)) 






TavanArası 

Burası yalnız müthiş hobi odası olurdu, şimdi düşününce bile gözlerim parladı eheh 



 Mutfak;

Bu mutfağı çok seviyorum. Özellikle şömine! harika ya. 










Sally'nin odası yine şömineli. 
İnsanın yatağının karşısında çıtır çıtır yanan bir şöminesinin olması süper olurdu. 
Hele orada kitap okumak bambaşka olur bence



Sally'nin dükkanı. Cadı dükkanından ziyade, banyo malzemeleri, şampuanlar, aromatik yağlar, sabunlar falan satılıyor. 



Bitki Bölümü /Bahçesi

Filmin en can alıcı yeriydi. 





Çocukken Sally gül yapraklarından Amas Veritas diye bir aşk büyüsü yapar.
Amacı nasılsa öyle bir adamı kendisine çağırmaktır ama öyle istekler sıralar ki, nasılsa yoktur böyle biri ve ben hiç aşık olmam, hiç kalbim kırılmaz der.
Aslında aşka karşı kendisini koruma büyüsüdür.
Filmin en sevdiğim kısmı burasıydı.








Midnight Margaritas!




Bu filmi izlemediyseniz Halloween zamanı izleyin. Çok sevimli gelecektir. 



Blessed Be ^^ 

7 yorum:

  1. Evin fanlarından biri de benim..filmi de çok sevmiştim..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi dün izledim halen güzel geldi :))

      Sil
  2. Bir film yahut dizi değil ama, naçizane bir kitap önereceğim ben. Bak John Dickson Carr'ın Dokuz Düğümlü İp diye bir romanı vardır. Ki muazzamdır. Pek korkunçlu, pek ürkünçlü, pek tırsınçlı, lakin aynı zamanda da müthiş keyifli ve lezzetli bir romandır. Cadılığın/büyücülüğün başgarnitür olarak kullanıldığı harikulade bi' cinai eser, nefis bi' polisiyedir. Okusan çok seversin bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu süper oldu ya, neredeyse bir süredir cadılarla ilgili kitapları topluyorum her tarzda. Genç yetişkinden, ciddi romanlara okumaya çalışıyorum, bu Halloween cadılar üstüne olacak çünkü.
      Kitabı yazdım hemen bir kenara ikinci cadı alışverişimde (ki yakın zamanda olacak) alınacak hemen, teşekkürler ^^

      Sil
  3. Oha oha sarılabilir miyim? o.o Ben bu filmi televizyondan izlemiştim, doğrusu yarısına yetişebilmiştim. Sonra filmin adını bilmediğimden filmi bulamamıştım, kime anlattıysam bilememişti falan. Şimdi senin sayende buldum! Thank you, thank you thank you! *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim ya, rica ederim <3

      Sil
  4. Çok eskiden izlemiştim ama mekanların bu kadar şahane olduğu aklımda kalmamış, çok keyifli oldu yazın bu sebeple. Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^