1 Eyl 2014

Jack Eversea'ya Var mısın?



Merhaba
Bloğu çok boşladığımın farkındayım ama yaz mevsiminde böyle oluyorum. Elim kolum kalkmıyor, yorgun, bezmiş ruh halinde oluyorum. 
Askfm'e en çok bloğa neden yazmıyorsun boşluyorsun diye soruyorsunuz, bu yüzden. Yoksa kışın sapıtıyorum farkındaysanız. 

Bu yaz tatile gidemedim ama tatil kitabı okuyup tatile gitmiş kadar oldum. Tur kitabımızdı, bana anında ilham verdi, kaplumbağa mumluk ve kapaktaki taşları yapmasam olmazdı. 

Aşağıda görüldüğü gibi model hamuru ile yaptım bir anda. 


 Sonra mavi ojeyi sponge tekniği ile üstlerine sürdüm. Sonra kırmızı tek taşı da yaptım. 
Resmen kızgın kumlar, ılık bir meltem ve sıcacık bir aşk havası yaşadık kitapla. 
Kitapta da Jack Eversea'nın maşallahı vardı pek bir severek okudum. 
Hele kaplumbağalı ayracı ile halen aşk yaşıyoruz. 

Yabancı yayınlarına çok teşekkür ederim facebook sayfalarında paylaştılar. 
Yazara bile ulaştı yaptıklarım. Doğal olarak havalara girdim ehehehe 

Bu kaplumbağadan çok yaparım, acayip sevimli oldu :)





2 yorum:

  1. Gerçekten muhteşem olmuş bende duşunuyordum nsıl bu kadar uyumlu seyler evınde olabılır dıye :D

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^