10 Eyl 2014

Luna


Dolunay olur da hiçbir şey yapmadan durur muyum? 
Bu ara ciddi bitkin olmama rağmen (kullandığım ilaç yüzünden) yine de es geçemedim. 
Faun'un Luna albümü çıkmış, odamda ay var ben durmam. 
Albümü çok sevdim heyecan içinde dinliyorum. Spotiye düşünce evde bir bayram havası esti. 
Ama ciddi ciddi alacağım bu albümü. 
Kapağına ayrı bittim :)

Geçenlerde Odamdaki Ay lambası almıştım. Çok severek, üstüne titreyerek bakıyorum kendisine. 
The WildWood tarot bakmasam olmazdı tabiii.


Hazır ay bulmuşum ışığından biraz çalmasam olmazdı. İksir yaptım hemen. 
Ve gerçek ay. Her dolunayda fotoğrafını çekmesem olmaz :)


Malum Dolunaylarda bırakmak istediklerinizi bırakıp, enerji yüklemek istediğiniz şeyleri şarj ediyoruz. Halen vaktiniz var. 

Blessed Be^^ 

6 yorum:

  1. Oynen yar diye bir şarkıları vardı. Hatta şarkının adını doğru yazmamış da olabilirim ama işte o şarkı sayesinde tanıştım ben Faun'la ve çok da hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi gruptur acayip severim <3

      Sil
  2. Iksir dedigin seyin icinde tam olarak ne var acaip merak ettim. Bu yaptigin rituellerin ne gibi faydasini goruyorsun bir de? Yanlis anlama, dogal olaylarin etkisine kesinlikle inaniyorum eger olumlu pekistirici etkisi varsa ben de uygulayabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani tatil yerlerinde falan 1ytl'ye glow çubuklar satılıyor ya, onları gitti gidiyordan aldım. makasla kesip kesip şişeye koydum. etkisi yarım akşam falan sürüyor sonra sönüyor. Aslında glow boya var yurt dışında onunla yapıyorlar da burada bulamadım maalesef :)

      Ve evet faydasını görüyorum, en önemlisi de çok mutlu ve olumlu oluyorsun bunları yaparken o sinerji ile içinden geçirdiğim dileklerin çoğunun olduğunu gördüm :)

      Sil
  3. Farklı bir tema üzerinden gitmesi blogunun çok hoş :) Benzer konularda blogları takip etmek bazen sıkıyor çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ye Jades, bende senin bloğu çok severek takip ediyorum <3

      Sil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^