8 Eyl 2014

Whovian Mim'i


Doctor Who yeni sezon harika bir şekilde devam ediyor. Robot of Sherwood bölümünde şu sözden etkilenen Melda bir mim başlattı ve güzel de yaptı.

"Senin kararın.
Neresi olursa.
Hangi zaman olursa.
Zaman ve mekanda herhangi bir yer.
Nereye gitmeyi seçerdin?"


Bana bu soruyu sorsaydı muhtemelen Prag'a gidip Kafka'nın izini sürmeye koyulurdum. Onunla tanışmadan dönmezdim. O dönem zorlu olsa bile bir şekilde hallederdik. Bide düşünsenize Tardise binip Peter Capaldi ile Kafka'nın izini sürüyoruz. Rüyamda görsem mutluluktan uçarım.
Prag'a gitme hayalimin en büyük kısmını zaten Kafka oluşturuyor. Onun evleri, takıldığı mekanları falan öyle iyi biliyorum ki gittiğimde tur rehberi gibi olabilitem yüksek :)


Ayrıca bu kitabı istiyorum!




Bu mimi bende Suigeneris , Kutsal Yorumcu ve Saklama Kabı'na paslıyorum.

Haydi bakalım Whovianlar ^^


1 yorum:

  1. whovian mimi süpermiş yaa :)
    bu yaz kafka'nın kitabını okumaya calıştım ama mektup tarzı kitaplar tipim değilmiş, bir ara dönüşümü alıp deneyim diyorum :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^