21 Eki 2014

American Horror Story : Freak Show Makyajı.


Çılgın Halloween makyajlarına devam edeceğimi söylemiştim. Gerçi bana hergün Halloween :)
Zey'le çok heyecanlıyız. Bir sürü bir sürü çılgın yiyecek yapıp, fal gecesi yapacağız. 
Smaug'un extented'i de düşmüş belki onu izleriz ekstra. 

American Horror Story'nin yeni sezon promo posterleri düştüğünde bu makyaja bayılmıştım. 
Diziyi ara ara izliyorum gerçi ama deneyeyim dedim. 

Makyajı ve saçı tamamen kendime uyarladım (gerçi makyaj aynı gibi oldu) 
O kırmızı kısım gıda boyası. Yüzümden nasıl çıkaracağım konusunda hiçbir fikrim yoktu ve sildikten sonra zorunlu bir Feriştah yenge cosplayi yapmış olma olasılığım çok yüksek olabilirdi kiiii imdadımıza Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu yetişti. O ürünün ciddi fanıyım, çıkarmadığı boya yok :)

Benim minik kuzenler facebookta inspired makeup albümüne bakıyorlarmış. Bir fotoğrafta ojelerimi beğenmişler, birinde rujumu sonra buna gelmişler Mert "ıııııııııııııı İÇİM KORKTU!" demiş. 
Bu çocuğun tabirlerine hastayım asldlf 

Palyaçolara nefretim de, sevgim de yoktur açıkçası.
Ben sanırım melankolik bir tane oldum. 
O kırmızı kısım çok canlı oldu 

Eeeee nasıl olmuş? 

2 yorum:

  1. çocuğun korktuğu kadar var :) çok başarılı bir makyaj çıkarmışsın :)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^