19 Eki 2014

Dia de los Muertos / Day of the Dead / Sugar Skull


Dia de los Muertos Latin Amerikalıların Ölüler festivali. Aslında Halloween ile bir bağlantısı yok ve Nisan'da kutlanıyor. Korkutma amaçlı değil ölüleri unutmamak amaçlı. 

Sugar Skull makyajı en önemli simgesi. Ben geçen sene hatırlarsınız bir makyaj yapmıştım. 
Şuradan görebilirsiniz. Ama o gün çok yorgun olduğumdan ve makyajı açıkçası pek beğenmediğimden hiç içime sinmedi. Bu sene de kendi maviii saçlarımla -havam batsın asfksl- ve lenssiz seksi bir Sugar Skull yapayım dedim. Bence kesinlikle bu oldu! 

Çok beğendim açıkçası. 
Ama Hüso benden afilli yine! Adam çok yakışıklı ya yanında sönük kalıyorum kahretsin! 
Şu cigara tüttürüşe gel eheheh


Bundan başka makyajlar da her an gelebilir çünkü durduramıyorum kendimi. 
Zaten bu Helovın Zeyneple cadıyız. Çok eğleneceğiz ve fal gecesi yapacağız. 




*Blessed Be*

1 yorum:

  1. Her şey ayrı güzel, ama başındaki çiçeğin duruşuna çok ayrı bayıldım ya

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^