8 Eki 2014

Mermaids: The New Evidence


Sarah Khider - Mermaid Song


Ve nihayet saçlarım mavi hatta hatta mavi/yeşil. 
Tıpkı Sirenler gibi, denizkızları gibi. Evet blog onların gerçek olduğuna inanan çılgın insanlardanım. 
Geçen Zeynep geldiğinde ona annemin verdiği, denizkızı konseptinde kullanacağım kolyeyi gösteriyordum ki birden
"Denizkızları gerçekmiş biliyor musun, bir sürü gerçek denizkızı videosu var" dedim. 
(Sonra bu videoyu gösterecektim)
O tabii her zaman olduğu gibi "neden ben!?" dedi askflfş. Bu arada babası inanıyor çok sevindim eheheh 



İlk olarak kuaför malzemeleri satan Kuaforplaza sitesinden boyaları aldım. Elime geçen bütün açıcılar, platine yakın renkler ve Color Jeans boyaların tüm mavi tonlarını topladım. 
Bunlar Mavi, Açık mavi, Deniz mavisi ve Yeşil. 
Yeşile hiç gerek yokmuş boşuna almışım çünkü Deniz mavisi tam bir turkuaz. Yeşili hiç kullanmadım, isteyen olursa yollayabilirim açıkçası. 
Öncelikle saçlarımı siyahtan platine ombre yaptım. Bunu yaparken 1 hafta uğraştım çünkü açıp 1 gün bekleyip sonra tekrar renk ile uğraşıyordum. Kuaförler hemen halleder ama ben kuaför değilim :)
Bir de Gliss'in siyah ekstra yoğun bakımlı, keratinli spreyini çok ama çok kullandım. Yeni almıştım bitti. 

Saçları platine doğru açınca üstler koyu mavi, oradan açık mavi ve en son deniz mavisine kadar açtım. İlk başta baya koyu renk oldu. Ama yıkandıkça hatta durdukça açılıyor ve öyle güzel bir renk halini almaya başlıyor ki, tekrar boyamayım bu şekilde kullanayım bide diyorsunuz. 

Bunlar su bazlı boya olduğu için birkaç yıkamadan sonra ilk rengini kaybedip soluyorlar. 
O soluk renk kalp kalp kalp <3 p="">
Bide elbiselere falan bulaşınca yıkadığınız zaman kayboluyor leke. Yüzünüze, ellerinize bulaşanları Garnier'in Kusursuz Makyaj Temizleyicisi anında çıkarıyor (o ürüne aşığım ayrıca)

Ben Color jeans'tan memnun kaldım, ilk boyamada az bir kısmı gitti boyanın daha çok var. Yani bereketli oldu. Bir daha istediğimde mavi ve deniz mavisi alırım artık. 

Hiç maşa yapamadım sori ya. Aslında güzel dalgalı yapıp çekme planım vardı çok havalı olacaktı ama beceremedim :(

İnglot indiriminden topladığım kirpiklerimi de taktım. Bu günler için almıştım eheheh :)

Veeee bayramda en güzel şey kuzularımdı. 
Siren olup yedim bunları :)


Burada da ilk defa Unicorn tacımı taktım. Çocuklar cidden korktular. 
Mert cesurluk yapıp dokundu ama :) 
Sonra çıkarttırdılar eheheh. Siyahı taksam kaçışıcaklardı demek ki. 

Takılmış hali nasıl olmuş piki?


Ben halimden çok memnunum uzuuun zaman boyunca bu saçlarla olacağım. Kuaförüm çok beğendi, zira ben kovalar sanıyordum inanamadı boyadığıma. Dışarına Pantene güzeli modunda geziyorum, karşıdan karşıya geçerken kaza yaptırıyordum dün asldl
Babam normalde böyle sessiz kalınca bilin ki hiç beğenmez, iğrenç olmuş der sanıyordum önce fark etmedi fark edince alla alla dedi, gelenlere "kuaförü bile şaşırmış kendi yaptığına" diye övünüyordu eheheheh 


Ne diyoruz piki?

"Mermaids: The New Evidence" 


5 yorum:

  1. Aşık oldum aşık! Ve tarzına o kadar yakışmış ki hayran kaldım inan. Saçlarımın zayıflığından dolayı çok istediğim halde kırmızı bile yapamayan biri olarak hayran kaldım özellikle :)
    Videodan biraz korktum yalnız. O tür videoları izlemekten hep kaçarım.
    Neden gerçek olmasınlar ki? Evrenin ne kadar az bir kısmını keşfettiğimizi düşünürsek çok da hayal gibi gelmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok teşekkür ederim Pontiiii <3
      O videodan beridir hiç normal değilim bende ehehe, kendimi korkutmak en büyük zevkim oluyor bazen :))
      Eski zamanlardaki duvar tabletlerinde var Denizkızları, olmayan bir şeyi duvarlarına niye çizsinler acayip inanıyorum valla :))

      Sil
  2. yeşili ne kadara satiosun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bir arkadaşıma verdim maalesef, bu yazıyı yazalı baya oldu ya :/

      Sil
  3. bana yardım eder misin bilgi almak istiyorum saçlarım küllü sarı kumral tonlarında bu jeans color mavisine boyadım uçlarını ilk koyuydu yıkaya yıkaya yeşilimsi ve turkuaza dönüştü kendi saç yerime tekrar boyasam bunun üzerine olur mu?

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^