3 Kas 2014

Cadılı Halloweenimiz






Bir Samhain'nı bitirdik. Çok güzeldi ya çok güzeldi 
O kadar çok güldük, eğlendik ki. 
Her sene ben bir sonraki senenin temasını belirliyorum Halloweendan birkaç gün sonra. Ve bütün bir sene ona yoğunlaşıyorum. Geçen Halloweendan sonra seneye cadı olmalıyım demiştim. Siyah saçlı çirkin bir cadı olacaktım planım buydu ama mavi saçlı tatlı cadı oldum daha çok sevdim eheh
Aslında çok çok planım vardı. Bütün bir sene cadı kitapları okumaya çalıştım. Bitiremedim hepsini onun için youtube videosu çekemedim. Keşke çekseydim. 


Zey'e dedim hiç anlamam beraber kutlayacağız. Şansımıza tam o gün boş günüydü 
Onun tabii ilk Halloween kutlaması. Heyecanlıydı. Ve aynen bende öyleydim eheh
Zey'in ig'inden yaptığı kolaj.


Soframız olmazsa olmazımız tabii. 
Bu sefer Zey'i korkutmamak adına onun da seveceği tariflere yer verdim. Çoğunu Yemekler ve Müziklere ekleyeceğim merak yapmayın. Gerçi hepsi kolay. 
 Süpürgesiz olmaz! 


Eti puflar sevimli hayalet Casperlar oldu :D





Veee yeşil şeyler :) 
onlar ne? 
o yeşil şeyler ne?


Sosis mumyalar. Bunları acayip sevdik sürekli yapılabilecekler listesine ekledik <3 p="">

Bunlar da cehennemden gelen mumyalar. Muhtemelen rock şarkıcıları, çünkü yanıl manık çok lezzetli olmuşlar :D

İçeceklerimiz, Zey baykuşlara Hayrettin der. Ona yapmasam olmazdı tabiiiy 

Bu kabakları sabahın köründe annem yapmış ben uyurken. Acayip sevip bağrımıza bastık. 
(Böyle bir çocuğu olunca anne normal kal-a-mıyor) 

Gecenin yıldızı! Tiramisu <3 p="">
Zey çok sevdiği için menüye aldım. Bu sefer ayrı bir güzel olmuş hiç tevazu gösteremeyeceğim :)

Booool miktarda jelibon, cips vardı çünkü Smaug extended izledik, Friends izledik. 


Uzay boku ve tavşan bilek güreşini izlemesek olmazdı. Çok seviyorum bu bölümü ehehe
Bizim artık bir kare fıtırafımız var. O kadar beraber zaman geçiriyoruz da aklımıza gelmiyor fotoğraf çekinmek. Zaten bir yere gidip ay hadi fotoğraf çekelim diyen insanlardan olamadım. Genelde konuşmaktan ona zaman gelmiyor. 

Pembe saçlı iken güzel bir cadı olmuyorum normal saçlarımla daha iyiyim. (Ay normal saçlarım derken onlar mavi, ay çok hoş *sevindirik oldu)
Şimdi aklıma geldi ben pembe saçlarımla Chandler olduysam demek asldlfşgşgşi
Kıyafet balosu gibi yapmadık zaten şapkalar ve süpürgeler yeter. Aslında siyah elbisemi giyme fikrim vardı ama sonra rahat olalım istedik. 

Burada o şapka nasıl öyle uçtu anlayamadım eheheheh SİHİR BURADA!


 O örümcekler markafoni kutusunun bağı. Tam zamanında yollamışlar kargoyu işime yaradı eheheh. 




Gecenin ilerleyen vakitleri fal olayına girdik doğal olarak. 
Mumlar yakıldı, loş ortam sağlandı, kahveler içildi. 
O gün bu dünya ile öbür dünyanın arasındaki perde incecik olduğundan dolayı mıdır nedir tarihi bir fal baktım askflfl her zaman böyle bakmam ama Zey hayretler içinde kaldı. Bakalım bakalım çıkacak mı? :)
Bütün bir gece sabaha kadar oturduk tabii. 


O yeşil şey estetik iksiri. Ben yaptım ben yaptım!

Zey'e içirmesem ölürdüm!

İçtim tabii. Ters tepti sanki! 

O yeşil şey aslında Sevda Demirelin silikonu iki dakikada büyü yaptım oldu! asldfş (buna o kadar çok güldük ki anlatılmaz yaşanır)



Halen onu yediğime inanamıyorum. Başkası olsa tiksinirdi niye böyleyim ben acaba?

 Zey'im eve gidip kendine Halloween köşesi yapmış. O günden bize kalanlar <3 nbsp="" p="">

Ben de o gün çıkan tatlı aptikasyonlar sayesinde bu fotoğrafı yaptım. Çok sevdim. 


Her sene böyle bol gülüp eğlenmeli geçmesi dileğiyle.



***Blessed Be!***

5 yorum:

  1. neden aynı şehirde yaşamıyoruz,sorarım sana, neden, neden.......

    YanıtlaSil
  2. Yaaaa yine sofra harikaymış,bayıldım bayıldıımmm !! Sosis mumyalar cidden çok hoş olmuuş,oohhh afiyet olsuuun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim, sosisler favorimiz oldu valla :)

      Sil
  3. ayy bu sene daha da bir güzel olmuş:)

    YanıtlaSil

sadece blog reklamlarını yapmak için gelenler lütfen yorum bırakmasın, o tip yorumları görüp yayınlamama kararı aldım.

onun dışında bloğuma uğrayıp, yorum bıraktığınız için çok teşekkür ederim ^_^