29 Ara 2015

Yeni Yil Dilekleri


Bu sene kişisel olarak güzel gecti. Yine mavi, yeşil tonlarda gezdim, ve en sonunda Karou mavisini yakaladim. 
Dukan diyeti ile 5 ayda 13 kilo verdim. 
Canim nasil istiyorsa onu yaptim, yeri geldi cilg8nlastim. 

Cizim yapmaya tekrar basladim, artik bir daha ara vermeyeceğim çünkü beni hayata baglayan şeymiş o iyice dank etti kafama. 

Yılın sonlarına doğru minik aşk kipirtilari oldu tabii anlamad8g8m icin böyle şeylerden odunlugum iyice pekisti. 

Kendime kizdigim seyler de oldu tabii. 
Cok az kitap okudum. Goodreadsa bile ugramadim, okuduklarimi bile g7ncellemedim ki GR olayi en sevdiğim seylerdendir. 
Sevdiğim şeyler demişken;  sevdiğim istedigim kitapları okumadim, dizileri izlemedim. 
Bitecek diye saçma bir terkedilme korkusuyla elimi surmedim. 
Kirpinin Zarafeti, Kan ve Yildizisigi gunleri, Vikings, SOA ornek verilebilir ki artik bu sene bu duruma acilen el atmam şart! 




Yemekler ve muzikler'in insta adresinde dukan guncellemeleri yaptim. Bir suredir hep ayni tavuk tavuk tavuk diye olunca birakmis olsam da, yeni yil ile beraber tekrar baslayacagim.  Daha vermem gereken 10 kilo ve güç evresi var. 
Ama istediğiniz şeyleri yakisti mi, bi yerim firtladi mi diye düşünmeden giyebilmek muhtesem bir his, yillardir yasayamiyordum. Rahatlikla soyleyebilirim ki, bu diyet mukemmel. Inanamayarak yiyip, simdi bunlari yiyip kilo mu verecegiz dedigim cok zaman oldu. Ertesi gun -500 ile uyandim. 
Diyetin bana etkisi sagligimi düzeltmesi oldu hahaha. Baslamadan sağlığından olursun diyenlere iyi ki takilmamisim. Artik mide sorunum hic yok, kansizlik yok, cok sik hastalanma olayim hic yok ki, beni taniyanlar iyi bilir surekli hastalanan grip olan bir yapim var. 
Diyetin en zorlayan kismi insanlarin surekli olarak karışıp, laf sokmasi oldu. Millete laf anlatmaktan yoruldum. Ama kilo verisimizi gorenler tek tek sustu. Babam bile surekli sikayet edip, kac gün surecek derken, simdi helal olsun size diye surekli ihtiyaclarimizi gönüllü olarak alip, o da yapmaya calisiyor. 
Eee sussunlar yani ben 13 annem de 18 kilo verdi. Ve yilbasi haricinde aynen devam. Ozel gunlerde bile menumuzu dukan'a uygun yapiyoruz. Iste bi yılbaşı, günü delecegiz o da deliler gibi ruyama girdigi icin cips yemeyi istiyorum. 
Hayal ettigim kiyafetlere bir bir giriyorum çok mutluyum. 



Bir yeni yil dileği olarak cizimli Prag seyahat defteri olusturmak. 
Prag'in mimarisini, one cikan yapilarini falan cizecegim. 
Sonra oraya gittigimde yukaridaki gibi fotograflar çekeceğim. 
Ay litfin olsun bu 😍

Bu sene dileklerim bunlar, güzel gecsin tüm senemiz


13 Ara 2015

Halloween Cizimleri

 Halloween cizimlerimle devam edeyim. Cizimlerin buyuk cugunlugunu Letraset Promarkers ile yaptim. Acikcasi en severek kullandigim markerlar onlar, deli gibi topluyorum.  Bu sene pumpkin spice latte yapamadigimdan cizdim. Starbucksta diyeti delip ictim ama hic yapmasaydim keske o hareketi begenmefim. Kendim yapsam cok ozenirdim, ondan hayal kirikliligi yaratti bende. 

Derwent'in Graphik kalemlerini onermiyorum, aninda bitiyor. Simdi Micron'un setini kullaniyorum, biraz tuzlu ama cok basarili. 



Nasillar, cok severek cizdim bunlari ^^

2 Ara 2015

Eğlenceli Çizimler


Çizim yapmaya tekrar başladım. Resmen beni şu ülkede hayata bağlayan tek şey denebilir. Boyalar, başka dünyalara gidince hayat renkleniyor gibi. 

Bu çizimleri Faber Castell'in Eğlenceli kalemleriyle yaptım. Çok aşırı verim aldığım söylenemez ama onların da olması işime yarıyor. İyi tarafı diğer markerlar gibi arkaya geçirmiyor. Şu moda olan boyama kitapları ile kullanılması için biçilmiş kaftan. 
Bir de kesem için tehlikeli ama aşırı derecede marker bağımlısı oldum çıktım. Bide ben çizdikçe, aldıkça çevremdekilerin de bana almaya başlaması güzel oldu. Hiç hayır diyemeyeceğim, çok seviyorum. En çok istediğim ve kimse almazsa doğum günümde kendime hediye olarak alacağım Chameleon Markers. Harikalar ya gördükçe bayılıyorum, onlar en en istediklerim. 

Faber Castell'in ayrıca Pitt Artist setlerinden nude skin tones'u beğendim hatta baya kullandım. Zaten boya olarak en çok kullandığım o tonlar. Çocukken de pastel boyalarda ten rengi varsa zenginlik belirtisi sayılırdı asshfj ben bu ara baya zengin olabilirim hep o tonlarla işim var :)








1 Ara 2015

Halloween kalp kalp ♥




Çoook geç kalmış bir Halloween post'u yazısı. 
Bu sene iki tane kutladık. Önce bizim çocuklar "aneee biz ne zaman Helovın kutlayacağız" diye sorunca kıyamadık çok tatlı bir parti yaptık. Yemekler falan hep Dukan'a uygun hazırlanmıştı kaçamaksız eğlendik. 

 Çocuklar Batman oldular ben de geçen seneki gibi cadı takıldım. 
Elektrikli süpürgeye bindik, modern çağa uymak lazım dimi :)

 Dediğim gibi yemekler lezizdi. Çocuklara hamburger, bize de Ölü Hünkar bunu beğendi vardı :)


Böyle de bizimkiler kafayı sıyırdılar asgshdjf


İkinci parti ise Zey ile yaptık. Onda da çok eğlendik yine yemekler Dukana uygun oldu. 

Ben kedi oldum, Zey'e de Sugar Skull makyajı yaptım. Bu arada geçen sene aldığım kedili tişört elbise gibi oldu. O günden sonra anneme verdim onu, zaten çoğu kıyafetim çok büyük geliyor artık (yışısın)





Soframız pek afilliydi, dukan burger yaptık. 

Sevgili Pınar Prag'dan bana magnet almış, o gün kargo getirmeyince bir koşu aldık. Çok seviyorum bu şehri ya, tekrar teşekkürler ♥

Bu sene çizim bakımından baya değişiklikler yapıyorum o başka bir postun konusu :) Kabaklara taktık bu sene. 


Zey'le Nightmare Before Christmas izledik. 


Güzel bir Halloween zamanı geçirdik darısı seneye. 
Halloween'i kapattık, Kırismis kapısını açtık. Yılın en sevdiğim zamanları ♥