20 A─ču 2016

Camping ­čî▓



Summer Camp ­čÉ╗

Hi├ž kampa gitmedim. Piknik olayindan bile deli gibi nefret eden bendeniz bir de kamp istiyor ┼čoklardan ┼čok be─čendik :)
Bu kamp merak─▒ da ge├žen Perseid meteor ya─čmurundan sonra olu┼čtu. Malum b├╝y├╝k sehirdeyseniz ve sansliysaniz bir tane ancak g├Âr├╝rs├╝n├╝z. 
├çocukken Ak├žay'da izlemi┼čtik bir gece. Zaten orada geceleri y─▒ld─▒zlar m├╝thi┼čtir. B├Âyle saatlerce izle. Meteor ya─čmurunda do─čal olarak bir tane bile g├Âremedim. Onun yerine havai fi┼čekler vard─▒. O konuda da ├žok dertliyim ├ž├╝nk├╝ ├žocukken b├Âyle ota boka havai fi┼ček atilmazken en sevdi─čim ┼čeylerden biriydi. 
┼×u an tekrar o g├╝nlere d├Ânmek, yine eski Akcay'da sahilde meteor ya─čmurunu izlemek isterdim. Ho┼č birka├ž y─▒la Ayvaliktaki evimizde izlerim belki de. Hem teleskop da alaca─č─▒m oraya. 
Kamp stilim de bu, so─čuklar hafiften ba┼člad─▒─č─▒ i├žin bi ceket almay─▒ da unutmadim hihi ­čĺő


Kamp ate┼činde marshmallow kizartma olay─▒n─▒ da hi├ž yapmadim. Ben genelde mumla yapiyorum y─▒lba┼č─▒nda falan :)) Kamp ate┼činde korku, uzayli hikayeleri anlat─▒p gece alta edenler kul├╝b├╝ de var. Kamp ate┼či de─čil de k├╝├ž├╝kken yine Ak├žay kamp─▒nda burada yat─▒r var diye konu┼čup konu┼čup gece korkanlar kul├╝b├╝m├╝z vard─▒. Bir de o gece sahiden hayalet g├Ârd├╝─č├╝n├╝ s├Âyleyenler ├ž─▒km─▒┼čt─▒ asdghj 
Eskiden yani ├žocukken en b├╝y├╝k zevkim, insanlar─▒ uzaylilar, cinler,  periler hakkinda konu┼čturmakti. Sonra gece korkup "anneee yan─▒na gelebilir miyim?" klasi─či ile sonlansa da bence e─členceli. 
Simdi korku filmi izlememe nedenim de ayn─▒ ├ž├╝nk├╝  KORKUYORUM! ­čśü 
Ama cidden paranormal bi┼čey olunca korkmuyorum oras─▒ da ayr─▒ konu adfgjk zira bikac kere cinlerin takmisligi var ama ben onlar─▒ hi├ž takmayinca bu manyak diye yok oldu ahahaha 


Kamp malzemelerini topladim. Mint ye┼čili Instax bile var. B├Âyle kamp falan diyince de ├žocukken izledi─čimiz Ay─▒ Yogiler ├žizgi filmi geliyor. Yellowstone park─▒ geliyor ehehe 




­čî▓Do─čada olma iste─či art─▒k hepimiz i├žin elzem. ├ç├╝nk├╝ ┼čehirler ├Âld├╝, ┼čehirlerde nefes al─▒nm─▒yor. ­čÉż

Hi├ž yorum yok:

Yorum G├Ânder

sadece blog reklamlar─▒n─▒ yapmak i├žin gelenler l├╝tfen yorum b─▒rakmas─▒n, o tip yorumlar─▒ g├Âr├╝p yay─▒nlamama karar─▒ ald─▒m.

onun d─▒┼č─▒nda blo─čuma u─čray─▒p, yorum b─▒rakt─▒─č─▒n─▒z i├žin ├žok te┼čekk├╝r ederim ^_^