13 Eyl 2016

I ­čŹü Autumn


Her ne kadar past─▒rma s─▒caklar─▒ da ya┼časak, sonbahar geldi oley! 

Y─▒l─▒n en sevdi─čim yar─▒s─▒ ba┼člad─▒. 
Ho┼č geldin ya─čmurlar, sar─▒ yapraklar, yata─č─▒n i├žine k─▒vr─▒l─▒p kitap okumak, dizi izlemek, bal kaba─č─▒ ile ilgili her┼čey!

Ama bu yaz─▒ o kadar g├╝zel noktalad─▒m ki, ├╝zerimdeki b├╝t├╝n negatif her┼čey u├žtu gitti. Bu tatilin bu kadar iyi ge├žmesinin en ├Ânemli taraf─▒ ailemle ciddi en yakin arkada┼č modunda olmam─▒zd─▒. 
Annemle zaten y─▒llard─▒r ├Âyleydim de, babamla ├žok so─čuktu aram─▒z. Bu tatil onu da a┼čt─▒k.  Artik daha ├žok bize uyum sa─čl─▒yor, bir de hakikaten kafa adam, nereye gitsek birileri ile hemen yak─▒n olup orada ├Âzel muamele g├Ârmemizi sa─čl─▒yor asf
Ben kime ├žektiysem hi├ž ilk andan yak─▒n olabilme huyum yok. Olmas─▒n─▒ isterdim a├ž─▒k├žas─▒. Harika bir ┼čey ├ž├╝nk├╝.  

Yaz b├Âyle bitince, sonbahara bomba gibi ba┼člad─▒m. ├çizimlere a─č─▒rl─▒k verdim, hatta hayran─▒ oldu─čum ├žizer g├╝zel ┼čeyler s├Âyledi bu konuda. O yuzden d├╝nden beri u├žar moddayim :)

Bu sonbahar daha ├žok kitap okuyaca─č─▒m gibi duruyor ├ž├╝nk├╝ yava┼č yava┼č depresyondan ├ž─▒kmaya ba┼člad─▒m. Doktor ila├ž yazm─▒┼čt─▒ bu konu ile ilgili ama ila├žlar─▒ kullanamad─▒m. Simdiye kadar bu konu ile ilgili konu┼čmay─▒ da istemiyordum ├ž├╝nk├╝ ya┼čad─▒─č─▒ ┼čeyi silah olarak kullanan insanlardan olmayaca─č─▒ma dair s├Âz├╝m vard─▒ kendime. Bir de depresyonu ├žok b├╝y├╝k bir hastal─▒k olarak g├Ârm├╝yorum. Herkesde var, ┼ču d├Ânemde hele depresif olmayana tuhaf g├Âzle bakar─▒m ben a├ž─▒k├žas─▒.  
Nas─▒lsa art─▒k kendimi daha iyi hissetmeye ba┼člad─▒m konu┼čabilirim :)

Benim ya┼čad─▒─č─▒m ┼čeyin en zorlayan taraf─▒ sevdi─čim ┼čeyleri ├žok zor yapabilmemdi. Sevdi─čim kitaplari, dizileri, filmleri hatta abartip bazen m├╝zikleri bile dinlemek, okumak, izlemek istemiyorum. Bu gercekten ├žok zor bir durum. Ge├žen sene bir bakt─▒m hep tur kitaplar─▒ okumu┼čum. Onlarin da ├žo─čunu ├žok a┼č─▒r─▒ sevmemi┼čtim. Halen bunun neden oldu─čunu ├ž├Âzemedim. Kendimi cezaland─▒r─▒yor olabilir miyim? 

Bu sene ├žok g├╝zel kitaplarla ba┼člad─▒m. Bakal─▒m biraz da olsun bu konuda ilerleme kaydedecek miyim? 

Ama sonbahar g├╝zel, k─▒ymetini bilelim ­čŹü


Hi├ž yorum yok:

Yorum G├Ânder

sadece blog reklamlar─▒n─▒ yapmak i├žin gelenler l├╝tfen yorum b─▒rakmas─▒n, o tip yorumlar─▒ g├Âr├╝p yay─▒nlamama karar─▒ ald─▒m.

onun d─▒┼č─▒nda blo─čuma u─čray─▒p, yorum b─▒rakt─▒─č─▒n─▒z i├žin ├žok te┼čekk├╝r ederim ^_^