28 Haz 2017

Igloo


Geçen gün klasik bunalım olayimdayken, bir anda benim ölmeden önce yapmak istediklerim var diye kafamda şimşekler çaktı. 
Bunlardan ilki tabii Prag. Onu saymıyorum. 
Ama bir diğeri Lapland'a gitmek, orada Igloo otellerden birinde kalmak. Camdan igloo şeklinde kabinleri ısıtmalı olduğu için, kar yağsa bile camlardan eriyor. Evet o oteller dünyanın en pahalı destinasyonlarindan. Ama umurumda değil. İşe girerim, kredi çekip onu öderim yine de giderim.

İki tane gözüme kestirdiğim otel var. Biri uber lüks, digerinin de ondan kalir yani yok.
Golden Crown Levin Iglut ve Kakslauttanen Arctic Resort




Bu otellere gitmeyi isterseniz Nisan sonunda hemen bakmaya başlayın.  Simdi mesela dolmuş tüm igloo'lar



Bu tatilde Husky çiftliğine gidebilir, Ren geyikleri ve Huskylerle ile kayabilir, Ren geyiği ile sürüş sertifikası alabilirsiniz. Şaman çadırlarında krep yayip Sami şarkıları dinleyebilirsiniz.
Kuzey Kutup Dairesini geçtiğiniz için Kuzey Kutup Geçiş Sertifikasi da alıyorsunuz. Buz Otel, Buz kilise bana saçma geldi onlara gitmem mesela asd. En heyecanla gideceğim yer de Santa Claus Village.
Noel babaya gider sarılırım çocuk gibi 😂
Bir sürü kartpostal atarım.

Buraya gitmek için booking'den rezervasyon yaptırmalı bir tatil olacak çünkü turlar saçma salak yerlere götürüyorlar.
Misal hicbiri igloo otelde konaklamiyor. Tamam kac tane deli o otelde dört güne bir dünya parayı sayacak ki, onlar da haklı.


Lutfen yapayım. Bir tane daha çooook istediğim bir yer var ve orası icin de kredi çekmem şart ama onu söylemem.  Onu da cidden yapinca görürsunuz.

21 Haz 2017

My Workspace

 Veee çalışma masamı tamamladım. Tam bitinceye kadar fotoğraflarını çekmedim.
Öncelikle duvarı karatahta boyası ile boyadık. Sonra Ikea ziyareti gerceklestirdik. Iki tane 120/60 masa aldım. Venge alsam mı almasam mı diye düşünüyordum çünkü dolabımı venge ve çok el izi oluyor. Ama masaya orada bakinca hiç iz olmuyordu onun için direkt aldım masaları. Bir de masa lambası aldım tam ortaya gelen yere taktık. Böylelikle iki yöne de dönebiliyor.


Bu cam fanusu görünce direkt aklıma bu ışıkları içine doldurmak oldu. 
Daha önce şoklamis yosunlar ile tanzim etmiştim. Bugün de deniz kabukları doldurdum. Fanusu da Greenmall 'dan aldım. O siteye bayılıyorum. Harika bitkiler var 😍
Zaten bu fanus sayesinde terraryum sever oldum. Odamda skulent yetistiriyorum ehehe. Çok su verdiğim için bir kaktüsum öldü ama yerine tekrar bir tane daha ektim :)
Akşamları ışıkları açınca oda Hobbitton'a benziyor ki Hobbitton terraryum yapma planım tabii var.
Air plantlarla Jellyfishler olacak.

Saksilari da emoji ile sirinlestirdim :))




Tahtaya takımyıldızları çizdim. Ve tabii dolunay, ay'in halleri 
Evren atlası, Gök Atlası, Yildiz haritalari bir yanda duruyor. 
Yakında oraya Gökyüzü Atlası da eklenecek.
Takım yıldızlarını öğrenmeyi istediğim için oraya çizdim. 

Sulu boyalarim bunlar da. 

Kasaları zor boyadım. Küçücük şeyler ugrastirdi baya. 


Prag resmini de şövale'ye yerlestirdim. Bim'den aldığım tel rafı siyaha boyadım, cinnet gecirtti. Defterlerimi de oraya yerlestirdim. 
Tam youtube'da my workspace tour videolarinda görüp içimin aktığı masalardan oldu. Planladığım gibi oldu hepsi. 

Şimdi karşı duvar bomboş kaldı. Oraya da tapestry gelecek ve resimlerle bir köşe yapacağım. 
Bakalım bakalım :)